24 Aralık 2009 Perşembe

Küçük Kalp Notlar

 Sevgili küçük kujenim(kuzenim) Almanya'daki sevgilisine özel bir şeyler götürmek istedi...Kurabiye tarifine toz bademde ekledim...Birazda meyva suyu eklenince çok güzel oldu..Elinizdeki kurabiye tariflerinin çoğu zaten genelde aynıdır. Ama içine eklediğimiz ufak tefek farklılıklar elimizdekini de daha da lezzetlendiriyor.Bu arada kuzenimin adı Mete ve sevgilisi de Merve olduğu için M&M yazmamı istedi:)..Çok romantiktir benim kuzişim...Ayrıca S.Ç.S. 'de bilmeyenler için söylüyorum: "Seni Çok Seviyorum" demek....:)

2 yorum:

  1. Sevil Zaman19 Ocak, 2010

    Gözdecim sen aşmışsın valla! Canım benim süper bunlar. Ellerine sağlık. Okullar açılır açılmaz görüşelim.

    YanıtlaSil
  2. Emine Köksal19 Ocak, 2010

    Canım ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails