25 Aralık 2009 Cuma

Sefa Sabırlı Pastacılık Kursu





 Bugün Feneryolu'ndaki Pasta Grubu arkadaşlarımdan birkaçı ile Sefa Bey'in yeni dahil olduğu"Coşan Pastacılık ve Pasta Malzemeleri" adlı yerdeki Şeker Hamuru yapımı ve Modelleme üzerine kursa katıldık. Bizler için Sefa Bey'in show şeklindeki anlatımı ile çok eğlenceli geçti..Özellikle de evde yapabileceğimiz şeker hamurunu öğrenmek hepimiz içn birer artı oldu.Normalde şeker hamurlarını yiyen insanlar bir zaman sonra tadından bıkarken, Sefa Bey'in bize öğrettiği çikolata ile karışık şeker hamuru tarifi tadına doyulamayacak kadar lezzetli ve farklıydı...İyiki bugün katıldım diyebileceğim bir eğitim oldu...

Bu arada canım biricik Figen ve Emine ablalarımın pastalarını da sizlerle paylaşmak istedim...

2 yorum:

  1. üzerinde kremşanti olan bir pasta kaç gün dayanır? 4 günde bozulur mu veya bayatlar mı.. ? :( yardımınızı bekliyoruuum :(

    YanıtlaSil
  2. merhabalar.... 4gunde hıc bozulmaz dıyemem ama bozulma harıcınde bir ekşime, azda olsa tadında değişiklik olacaktır diye düşünüyorum...aslında bir hocamız kremşantili pastayı buzluğa koyarsanız olur demişti ama hiç denemedim:)inşallah sizinki bozulmaz, afiyetle yersiniz:) sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails