27 Ocak 2010 Çarşamba

İki Katlı Pasta-Nişan Pastası

2 yorum:

  1. Seda Türüt27 Ocak, 2010

    canım dostum sen bi harikasın..gerçekten senin söz pastan kadar güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Özcan Eker29 Ocak, 2010

    Canım gözde cim ,bu iştah kabartan pastaları hiç kesintiye uğratmadan izlemeye devam ediyorum güzel görüntüler var ama şekerciğim kendilerini ortada yok okul açıldığında bizde isteriz o harikalar yarattığın pasta ve kurabiyelerden.Bu arada BLOĞ na bir gezinti yaptım ödül fotoğrafların müthiş çıkmış çok beğendim .ayrıca bu günümüzün çok sevilen tanınan yemek duayenlerinden ödül almam ve takdir edilmem büyük başarı devamı çil çil altın gibi gelsin. Bloğ daki yer alan tariflerde ayrıca benim için sayende büyük kaynak teşkil ediyor tatlım .....

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails