15 Şubat 2010 Pazartesi

Çikolata Soslu Pasta

Ben pastalarımı önceki yazdığım pandispanya tarifinin aynısını uygulayarak yapıyorum o yüzden her seferinde tarifi tekrarlamıyorum. Üzerindeki ufak değişiklikleri sizlere anlatmayı tercih ediyorum. Örneğin bu pastam damla çikolatalı, dışı yine krem şanti ile çevrili fakat bu sefer üzerine çikolatalı sos ile süsledim. En üzerine de pembe renkteki frambuazlı kuvertür kırıntıları ile renklendirdim. Oy oy oyy diyorummmmm...

Çikolatalı Sos Malzemeleri:
  • 30 ml krema
  • 10-12 gr tereyağ
  • 60 gr çikolata
Hazırlanışı:
Bütün malzemeler eritilir, hafif kaynatılır, soğumadan donmuş pastanın üzerinden dökülür. Yağ donduğunda çikolatalı sos sabitelenecektir.

1 yorum:

  1. Seda Türüt16 Şubat, 2010

    cnm dostum ellerine sağlık çok güzel görünüyor tıpkı diğer pastaların gibi

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails