26 Ocak 2011 Çarşamba

KINA KURABİYELERİM...







Sevgili arkadaşlar öncelikle beni tebrik eden ve güzel dileklerini esirgemeyen bütün arkadaşlarıma, blog sahibelerime çook teşekkür ederim... Allah herkese güzel günler görmeyi nasip etsin inşallah... Şimdi sizlerle kına gecemde dağıttığım süper kına kurabiyelerimi paylaşmak istedim. Kurabiyeleri herkes gibi bende el şeklinde yaptım fakat benimkinin bir farkı avuç içlerine altın para çikolatalardan koydum. Alan herkes çıldırdı...Ayrıca kına gecemde çook güzel bir dansöz geldi, dansöz kızla göbek atarkende canım arkadaşlarım o altın para çikolataları üzerimizden attılar, hem çok güzel bir anı, hemde çoook eğlendik.. Kına gecesi yapacaklara ufak bir fikir oluşturmasını istedim... Üstlerinide beyaz tüllerle süsledim bir harika oldu...Bir yere not edin...:):):)

4 yorum:

  1. çok güzelmiş vallahi :) benim kına gecemde süperdi. Ben ağlamak istemediğim için "yüksek yüksek tepelereee" şarkısının remix'ini çaldım kına yakılırken :)

    YanıtlaSil
  2. Bunlar ne kadar guzel olmuş,çok guzel bır fıkır.Kınalarda bır çok şey dağıtıldıgını gordum ama bunlar gıbısını ılk defa göruyorum.tebrıkler

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar emek vermişsiniz. Ellerinize sağlık, herşeyiyle çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Farklı ve güzel olmuş çok da sevimli ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails