18 Kasım 2013 Pazartesi

Benim biricik oğluşum 2 yaşımda...

  Merhabalar...benım biricikim artık 2yaşında ve ben hala dün gibi ilk kucağıma geldiği,ilk dogdugu dakikalari hatirliyorum...Hani herkes diyor ya daha dün gibi diye,işte artık bende bu büyük sözü anlamaktayım...    Doğum günümüz herşeyiyle,masasiyla,sunumuyla,gelen arkadaşlarımız ve ailemizle mükemmeldi...çok ince detaylar vardı ve tüm detaylar için 2ay öncesinden başladım hazırlıklara desem inanır mısınız... 70kişilik bir doğum günü organizasyonu çok şukur ki kazasıZ belasız atlatmış olmak cidden benim için çook önemliydi...18çocuktan oluşan doğum günümüzde çok şeker bir Pamuk prensesimiz vardı...Prensesin çocuklarla ilgilenmiş olması bizim için süper oldu...23 çeşitten oluşan masamız ve sunumları ufacıkta olsa birkaç resimde paylaşıyorum...
Çocuklara Pepeeli maskelerden oluşan torbalar hazırladık...içlerinde Emirin Pepee ile olan bir resminden oluşan baloncuk kutusu ve kumbara.bir boyama seti ve pepee nin şarkılarından oluşan ve cd nin dışında oğluşumun resminin bulunduğu süper cdler hazırladık...Ayrıca buyuk boy cercevelerde resımler cekildi.birbucuk metrelik kartondan pepee hazırlandı, misafirlerimiz kocaman Pepee ile resımler çektirdi...ayrıca partının sonuna doğru pinyata ile çocuklar kurtlarını doktuler...
Herşeyiyle bana destek olan Annemler-babamlar(kayınvalidem-kayınpederım),kardeslerim,canim gorumceme (seda akbaş-görümce candır-kardeştir) ve her sekilde hep yardimci olan vefakar arkadasim zeynep demirkirana a cok tesekkur ederim....sizleri coook seviyorum....Ve herseyim iyiki varsin,varsınız...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails